Pro e-commerce přichází klíčové období roku. Pokud ještě nemáte vlastní e-shop, je ten pravý čas na jeho založení. Zvládnete to sami a bez pomoci programátorů. S šablonami Webnode si vlastní e-shop s funkční platební bránou můžete založit dokonce jen s pomocí tabletu nebo mobilu během 5 minut!
On-line obchodování nabízí jedinečné příležitosti pro rozvoj malých a středních podniků. Jak je důležité mít kromě kamenné prodejny také e-shop, ukázalo jarní vyhlášení nouzového stavu. Kdo pro prodej nevyužíval on-line prostředí a spoléhal se pouze na kamennou prodejnu, přišel v případě jejího zavření o veškeré příjmy.
Společnost Webnode, která již od roku 2008 nabízí hosting, vlastní doménu a množství moderních a stylových šablon pro založení webu nebo e-shopu, zveřejnila data o chování zákazníků v době pandemie. Díky březnovému nouzovému stavu vzrostly on-line prodeje na šablonách Webnode meziročně až o 200 %. Hodnota objednávky zůstala stejná, ale e-shopy prodaly až o 50% více objednávek než obvykle. Protože Webnode nabízí možnost založení webu nebo e-shopu v celosvětovém měřítku, má také srovnání s okolnímu státy. Zatímco v České republice a Slovensku nárůst, který byl způsoben jarní pandemií, pomalu odeznívá, ve Španělsku a Itálii klesají hodnoty pomaleji. Lze ale očekávat, že s blížící se hlavní sezónou budou prodeje opět růst. Je tedy ten správný čas založit si vlastní e-shop a pustit se do podnikání. Nákupní chování se letos velmi změnilo, lidí si zvykli být více on-line a dají se očekávat vysoké tržby online i na podzim.
S šablonami Webnode založíte váš první e-shop během pár minut a díky mobilnímu editoru vám k tomu bude stačit jen telefon nebo tablet. Celý systém je velmi intuitivní a zároveň mu nechybí důležité funkce jako je například volba dostupnosti produktů, způsoby dopravy i nastavení platební metody. Nepodceňujte možnost placení on-line, která se v době nouzového stavu stala také velmi důležitou. Díky partnerství se společností Stripe můžete mít platební bránu na e-shopu během chvilky. Výhodou šablon je jejich responzivita, to znamená, že e-shop bude dobře vypadat i při zobrazení na telefonu. Nechybí ani možnost propojení s dalšími službami, například Google AdSense nebo Analytics. Pokud byste potřebovali s nastavením vašeho e-shopu poradit, je vám kdykoliv k dispozici česká podpora, kde vám pomohou s jakýmkoliv problémem.