Získat zákazníka může být buď pracné, nebo nákladné. Pokud však nedisponujete nadměrným množstvím času a zároveň nehodláte proinvestovat „majlant“ skrze reklamní kampaně, budete se muset smířit s tím, že váš byznys příliš rychle neporoste. Ale také můžete začít aktivně pracovat s CRM systémem a vytěžit maximum ze stávající klientely. Pokud software pro řízení vztahů se zákazníky nemáte, neodcházejte a přečtěte si o jeho klíčových výhodách.
Centralizovaná databáze pro perfektní přehled
Jednou z hlavních funkcí CRM systému je sbírání, třídění a centralizace informací o všem, co souvisí se zákazníky a projekty. Praktický přínos je zřejmý – nebudete muset dohledávat důležité informace, a naopak je budete mít vždy po ruce, a to v takové podobě, abyste je mohli dále efektivně využít v rámci prodejní kampaně.
Jakmile budete mít dokonalou kontrolu nad chováním stávajících zákazníků, dokážete lépe predikovat jejich další chování – a nastavíte kampaně tak, aby přinášely maximální užitek.
Díky CRM systému je mnohem jednodušší i vnitropodniková komunikace. Ať už jde o obchodní zástupce nebo pracovníky na lince zákaznické podpory, všichni získají okamžitý přístup k informacím.
Personalizované reklamní kampaně
Kvalitní CRM systém disponuje užitečnými analytickými nástroji, se kterými je mnohem jednodušší uspět v rámci e-mailingu. Například český eWay-CRM, jenž slouží i jako software pro řízení projektů, dává uživatelům k dispozici profesionální aplikaci pro hromadné rozesílání e-mailů a sledování odezvy kampaně.
Jedním ze základních kamenů úspěchu v e-mailingu je však personalizace, a právě ta je v prostředí výše zmíněného CRM v Outlooku velmi snadná. Nespočívá přitom pouze v přizpůsobení oslovení, marketingový modul umožňuje především tvorbu složitých podmínek pro výběr adresátů – díky tomu lze poslat nabídky šité na míru specifickým skupinám zákazníků. Bez ohromných investic, a přesto s překvapujícím výsledkem!