Každý dobrý obchodník ví, že bez konkurenčního boje nemůže jeho firma vzkvétat a že konkurenti nejsou úhlavní nepřátelé. Přirozená rivalita je mezi podnikatelskými subjekty zapotřebí, protože zdravé konkurenční prostředí firmu nutí, aby se dále vyvíjela, zlepšovala své služby a rozšiřovala jejich nabídku.
Soutěžení o úspěch včetně přízně klientů je v dnešní době značně náročné a schopnost podniku či firmy obstát na trhu v souboji s ostatními konkurenty představuje čím dál tím těžší úkol. Aby bylo takové zápolení úspěšné, musí obchodník najít něco ojedinělého, co jej od ostatních odliší a co mu zajistí velký náskok před ostatními. Tím něčím není nic jiného než konkurenční výhoda. K takovým výhodám patří například nižší ceny, doprava zdarma, zákaznická podpora či širší nabídka kvalitních služeb jako je třeba instalace vlastní platební brány Pays.
Co je platební brána Pays
Jedná se o spolehlivé a bezpečné řešení internetových plateb pro e-shopy, poskytovatele ubytování, školení, drobné živnostníky i firmy. Své uplatnění ale nachází také u velkých a úspěšných společností nebo v nekomerčním sektoru.
Systém umožňuje provozovatelům internetových obchodům a jejich zákazníkům používat veškeré obvyklé platební metody známé po celém světě. Platební brána Pays podporuje on-line platby kartou, jejichž obliba dle statistiky dlouhodobě roste, ale i platby bankovním převodem, přes apple pay či google pay a QR platbu.
Proč platební brána Pays
K rozhodnutí zvolit právě toto řešení vede hned několik důvodů:
- – jednoduchá registrace a velmi rychlá aktivace, kterou zvládne každý, protože systém se spustí pouhým vygenerováním platebního odkazu v administračním rozhraní Pays a jeho umístěním na e-shop, sociální sítě anebo jiný web;
- – nízké poplatky za příchozí on-line platby a výhodná cena služeb, přičemž Pays účtuje jen transakční poplatky odsouhlasené ve smlouvě;
- – přímá smlouva se zúčtovací bankou, která uzavírá smluvní vztahy s obchodními společnostmi a zpracovává transakce platebními kartami;
- – svobodná volba, kdy si obchodník může nastavit takový vzhled, jenž bude odpovídat designu jeho webových stránek či e-shopu; rovněž si může zvolit způsob a jazyk, jakým bude brána se zákazníkem komunikovat; v neposlední řadě má možnost zvolit si poskytovatele, který zajistí jeho platební služby a v případě nespokojenosti jej bez jakýchkoli sankčních poplatků kdykoli vyměnit;
- – „něco na víc“, tedy funkce, jimiž konkurenční brány nedisponují čili generování a odesílání platebních předpisů, opakování platby, vytvoření internetové pokladny, podpora rychlé SMS notifikace, zasílání připomínek zákazníkům, kteří platbu nedokončili, jednoduchý systém bezplatných vratek, tvorba a odesílání daňových dokladů; dále pak zpracování platby předem a platby záloh, poplatků, klubových příspěvků či darů.
- Úspěch a vysoká konkurenceschopnost nespočívá pouze v dobrém jméně společnosti, velkou roli zde hraje opravdu dobrá konkurenční výhoda. A platební brána Pays touto předností bezesporu je. Odpovídá požadavkům dnešní technologicky vyspělé doby, nabízí jednoduchost jednotlivých procesů od aktivace až po používání zákazníky, vysokou kvalitu, svobodnou volbu, rychlost, bezpečnost, finanční dostupnost a hlavně volitelné funkce, které jiné platební brány nemají k dispozici.
- Platební brána Pays tedy zcela jistě tvoří jednu z hlavních cest, jež vedou ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy.