Cest, jak navýšit zisky z prodeje, je mnoho, ať už máte kamenný obchod, e-shop, nebo nabízíte nějaké služby. Málokoho by ovšem v prvé řadě napadla optimalizace pro vyhledávače. Většina lidí smýšlí spíš o těch starých zažitých metodách. Zaplatit si reklamu v novinách, nabídnout zajímavé slevy, rozšířit sortiment. Přitom takové SEO má dlouhodobý efekt a zájem klientů rozhodně neskončí s tím, jak inzerát zmizí z novin.
Dobře optimalizované webové stránky se zobrazují na předních příčkách vyhledávačů, což zaručuje velký počet návštěvníků. Čím více lidí na váš web přijde, tím více si jich pravděpodobně i něco koupí. A nemusíte mít zrovna e-shop. Dobré SEO se vyplatí i u kamenných prodejen. I ty přece potřebují, aby se o nich lidé dozvěděli a pak přišli do prodejny.
Začíná to SEO analýzou
Jak funguje kouzlo SEO? Je to jednoduché. Prvním krokem, který odborníci provedou, je SEO analýza webu. Zhodnotí, co děláte dobře, a co naopak potřebuje vylepšení. Berou ohled na velkou spoustu faktorů včetně rychlosti načítání webu, kvality obsahu, přehlednosti apod. Protože kritérií, podle nichž vyhledávače řadí weby ve výsledcích vyhledávání, také není zrovna málo.
Po zjištění nedostatků se navrhnou změny a ty se následně implementují. Pravděpodobně budete muset spolupracovat i s firmou či člověkem, který vám webové stránky vytvářel. Většinou je totiž třeba upravit více než jen texty na webu.
Musíte být trpěliví
SEO nefunguje tak, že byste jeden den něco opravili a druhý den byli na první pozici ve výsledcích vyhledávání. Za prvé je úprav více, takže se nezvládnou provést během jednoho dne, za druhé chvíli trvá, než si vyhledávač udělá o vašem webu dobrou představu. Odborníci doporučují SEO zprávu aspoň na 6 měsíců. Pak uvidíte reálné výsledky v podobě vyšších tržeb.
Chcete vědět více, nebo zjistit, kolik vás tahle forma propagace bude stát? Podívejte se na https://www.seoconsult.cz/sluzby/seo-audit.