Vlastnit firmu s sebou nese řadu povinností, mezi jinými také nutnost reklamy a prezentace svých produktů a služeb. Nezřídka je třeba najmout externí specialisty na každou z činností a hledání zodpovědných, kvalitních jedinců a firem dokáže pořádně vyčerpat. Co byste řekli na to, kdyby vám celou reklamní kampaň, grafiku a tisk zajišťovala jediná firma?
Obsah článku
Od grafiky po tisk
Firmám sídlícím v Českých Budějovicích a okolí se takové přání může snadno splnit. Právě zde totiž operuje reklamní agentura a tiskárna Karmášek s více než 25 lety zkušeností v oboru, která dokáže zajistit skutečně široké spektrum služeb. Patří k ní také profesionální grafické studio a fotoateliér. Jak by spolupráce s touto společností mohla fungovat? Zkušení grafici vám vytvoří potřebný návrh loga, reklamního letáku, webstránek nebo třeba celkové korporátní identity, ve fotostudiu můžete získat originální snímky do prezentace, agentura poskytne poradenství pro plánovanou reklamní kampaň a tiskaři provedou jak předtiskové přípravy, tak samotný tisk. Vše ve špičkové kvalitě a s důrazem na přání a možnosti každého klienta.
Tiskárna s knihařskými zkušenostmi
Ať už potřebujete letáky, vizitky nebo něco rozměrnějšího jako třeba poutače, stojany i nejrůznější formy outdoorové reklamy, tisk České Budějovice si s tím poradí. Disponuje moderními ofsetovými a digitálními tiskárnami, které jsou ideální pro velkoplošný tisk. Tiskárna má knihařské zázemí, takže jí bez obav můžete svěřit i tvorbu kalendářů, katalogů či knižních titulů. Trochu z jiného soudku je polep automobilů.
Grafické studio a fotoateliér v jednom
Spojit grafické studio s fotoateliérem a tiskárnou je velmi chytrý a výhodný tah. Například návrh letáku tak bude v rukou jediné firmy, od pořízení kýženého snímku přes jeho úpravu až po osazení textem a následný tisk. To vám ušetří čas a práci při hledání čtyř různých specialistů. Hlavní výhodou však je, že celý návrh bude stylově sjednocený. Čím může fotograf České Budějovice vaší kampani prospět? Určitě vám pomůže, budete-li chtít vytvořit portfolio, pořídit reklamní fotografie nebo nafotit své výrobky. Samozřejmě se lze domluvit i na portrétních fotografiích vedení a zaměstnanců. Nezapomeňte, že vizuální vjem zaujme, jedna podařená fotografie tedy občas strčí do kapsy deset reklamních sloganů.